پرشر سوئیچ هیدرولیک بین راهی چیست؟

پرشر سوئیچ هیدرولیک بین راهی چیست؟

پرشر سوئیچ هیدرولیک بین راهی می‌تواند براحتی حداکثر فشاری که بر سیالات وارد می‌شود را کاهش و براحتی آن را کنترل کند. این موضوع برای بسیاری از مهندسانی که در ماشین آلات سنگین کار می‌کنند، اهمیت فراوانی دارد. چراکه اگر پرشر سوئیچ هیدرولیک به درستی کار نکند، خسارات جبران ناپذیری در سیستم به وجود می آید. کنترل و دقت این ابزار در کاهش فشار وارده بر سیستم بسیار عالی است. شما می توانید با خیال راحت آن را در دستگاهتان نصب کنید و از عملکرد خوب آن استفاده کنید.

پرشر سوئیچ هیدرولیک بین راهی چیست؟

ابزاری است که برای کنترل جریان فشار در دستگاه های هیدرولیک طراحی شده‌است. زمانی که فشار به حدی برسد که دستگاه دیگر نتواند آن را کنترل کند نیاز به یک خروجی دارد. در پرشر سوئیچ هیدرولیک بین راهی زمانی که فشار تنظیم شده در مخزن سیستم به حد قابل قبولی برسد، از طریق فشار الکتریکی‌ای که بر کمپرسور گاز وارد می‌شود، فشار کاهش پیدا می‌کند. این سیستم هر زمانی که در مرحله مکش خوراکی نباشد، اقدام به خاموش کردن کمپسور گاز می‌کند. نکته بسیار جالب این است که هر زمان فشار داخل کابین خلبان، براثر کم شدن ارتفاع هواپیما کاهش پیدا کند، پرشر سوئیچ براثر چراغی که در کابین وجود دارد روشن می شود و هشدار می دهد. از این ابزار در ایستگاه های سوخت و وسایل نقلیه نیز استفاده می‌شود.


عملکرد سوئیچ هیدرولیک بین راهی

همانطور که میدانید پرشر سوئیچ هیدرولیک بین راهی به عنوان یک عامل حیاتی در دستگاه‌های سنگین عمل می‌کند. چرا که اگر در سیستم نباشد، منجر به خرابی، انفجار و خسارات زیادی می‌شود. همیشه هنگام خرید به این نکته توجه داشته‌باشید که نقطه تنظیم دستگاه و رنج کاری آن به درستی عمل کند. هیدرولیک بین راهی باید به گونه‌ای باشد که در هنگام تخلیه فشار بتواند به سرعت عمل کند تا از آسیب های وارده به سیستم جلوگیری کند. از این ابزار در محیط هایی که دستگاه امکان انفجار را دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.


سخن پایانی

از دستگاه سوئیچ هیدرولیک در ماشین آلاتی که نیاز به تنظیم فشار دارند مانند هواپیما مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما از عاشقان طراحی و یا از مخترعان ماشین آلات سنگین هستید و به دنبال همچین محصولی می گردید، باید به شما بگوییم که این محصول بسیار کاربردی و مناسب است. چراکه دقت بسیار بالایی در کنترل فشار دارد. بسیاری از رانندگان ماشین آلات سنگین نیز بدنبال محصول مناسبی برای کار در سیستم می‌گردند و این محصول بدون شک شما را در فعال سازی ایمن ماشینتان یاری می‌کند.

برای خرید پرشر سوئیچ هیدرولیک بین راهی کلیک کنید.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *