گریس زن هیدرولیک چیست؟

گریس زن هیدرولیک چیست؟

گریس زن هیدرولیک قطعه ای است که باعث تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی هیدرولیک می شود. منظور از انرژی هیدرولیک ترکیبی از فشار و جریان است.

گریس زن هیدرولیک چیست؟

همانطور که گفتیم این قطعه ای است که به وظیفه تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی هیدرولیک را بر عهده دارد. این محصول این کار را از طریق منتقل کردن سیال بر اثر اعمال فشار نسبتا زیاد انجام می دهد. در این قطعه اکثراً از آب یا روغن بهره برداری می شود ولی می توان از سیالات دیگر نیز استفاده کرد. این انرژی هیدرولیکی که توسط گریس زن هیدرولیک تولید می گردد برای تست، کالیبر اسیون و تنظیم ابزارهای مختلف مخصوص اندازه گیری مورد استفاده می باشد.

نحوه عملکرد گریس زن هیدرولیک

این قطعه به طور معمول از یک نوع کالیبراتور فشار دیجیتال منحصر به فردی در جهت کالیبره کردن فرستنده های فشار و همچنین گیچ فشار بهره می برد که این باعث کارایی بهتر و عملکرد خاص این محصول می شود. البته در کنار کار اصلی از گریس زن هیدرولیک برای تست نشت و تست سوییچ فشار نیز می توان استفاده کرد. این وسیله برای اینکه بدون نیاز به برق قابل استفاده است بسیار گزینه مناسب برای مکان هایی می باشد که به برق و تجهیزات برقی دسترسی ندارد.

گریس زن هیدرولیک

بهترین برندهای گریس زن هیدرولیک

شاید بهترین شرکت تولید کننده در زمینه تولید گریس زن را بتوان شرکت پترو انریک دانست. در ادامه به معرفی برخی از تولیدات این شرکت در زمینه گریس زن هیدرولیک اشاره خواهیم کرد.

گریس انرپک مدل p39

این نوع پمپ از نوع سری p تولیدات این شرکت است. این مدل تک سرعته و یک طرفه است، همچنین از 700 بار فشار و لیتراژ0.632 لیتر برخوردار می باشد. طراحی این مدل ارگومیک است که باعث می شود اپراتور کمتر خسته بشود. این مدل برای تناژهای پایین مانند 3 تن تا 50 تن بسیار گزینه عالی ای می باشد.

گریس زن مدل P392

مدل P392 از طراحی بسیار سبکی برخوردار است و همین مورد این وسیله را منحصر به فرد کرده است. این مدل مانند مدل قبل یک طرفه ولی دو سرعته می باشد. لیتراژ این پمپ 0.9 لیتر می باشد. بدن این مدل نیز پلاستیکی است، شای همین بدن باعث سبک وزن بودنش بشود. این مدل که 700 باز فشار دارد، از دسته هایی از جنس فایبرگلاس بهره می برد که نارسانای برق می باشد و همین مورد باعث ایمنی بیشتر این محصول برای اپراتور آن می گردد.

گریس زن

گریس زن هیدرولیک مدل P80

مدل P80  یک مدل قدرتمند برای گریس زن می باشد. حداکثر فشاری که این مدل می تواند تحمل کند 700 بار است. این مدل برخلاف مدل های قبلی دو سرعته است. از وزنی معادل با 10.5 کیلوگرم برخودار است و لیتراژ 2.2 لیتری دارد.

گریس مدل P801

گریس زن هیدرولیک مدل P801 دارای وزنی معادل با 14 کیلوگرم است. همین باعث می شود که این مدل بسیار سبک و خوش دست باشد. مدلP801 دو طرفه و دو سرعته است. مانند تمامی مدل های قبلی فشار عملیاتی 700 بار دارد و دارای ظرفیت روغنی معادل 4.1 لیتر است.

مدل هایی که معرفی کردیم فقط چند مورد از تولید این شرکت مطرح می باشد. برای آشنایی بیشتر و بهتر با این محصول و تمامی مدل های آن می توانید به مقاله های جامع تری که در این زمینه گردآوری شده است مراجعه کنید.

امیدواریم این مقاله شما را تا حدی در خرید این محصول راهنمایی کرده باشد و رضایت شما را به همراه داشته باشد.

برای خرید گریس زن هیدرولیک کلیک کنید.

 

 

 

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *